Thursday, April 19, 2012

PLKN :)

Assalamualaikum and hello :)

Ok, ehem, result PLKN dah keluar awal April hari tu. Dah lama kan tapi aku baru nak bagitahu sesiapa yang baca blog aku ni, aku dapat kumpulan 2, maknanya, awal bulan 5 :) Butir butir ada di bawah :



So perasaan? Sekarang ni bercampur lagi. Excited memang excited but at the same time rasa sedih juga nak tinggalkan rumah, mak ayah, kucing kucing aku, kawan kawan dan tak lain tak bukan sayang aku yang sorang tu. Haihhh siapa nak melayan dia lagi lepas ni? :( nak nangis sat. Mesti rindu gila la habaq hang. Tapi bersyukur juga sebab dapat kat Kem Karisma, Kuala Pilah. Dekat ja pun dengan kampung aku, dekat dengan Nilai, and memang dekat dengan Pajam, so sayang kalau rajin mai la melawat saya kat kem ni :)

Excited sebab aku memang into camping camping ni, but ni sampai 2 bulan lebih kot, takpa la, orang kata pengalaman, then I guess that I'll be just fine :)

Sekarang kerja aku duduk kat rumah, tunggu postman mai hantar surat ja. Wafi dah dapat semalam, aku bila lagi? :( huwaaaa. Aku google pasal kem ni memang tak banyak sangat information tapi ada satu blog ni memang membantu aku, walaupun tak kenal, but she does helps me a lot :) Thanks to Natasha Nabila (aku harap kau tak kisah aku share information kau ok?) http://natashanabila.blogspot.com/2012/04/hidup-dekat-plkn-kem-karisma-kuala.html

So, kepada kawan kawan aku yang bakal pergi nanti, agak agak nak information, baca la blog ni, memang membantu :)

Itu ja la untuk hari ni, aku nak buat kerja sat sambil tunggu postman. Haha till then, take care guys :)


No comments:

Post a Comment

Sneakers